sobota, 1 września 2012

Książki w liczbach czyli podsumowanie sierpnia :)

Nieubłaganie nadszedł koniec sierpnia i tym samym - koniec wakacji. Przede mną trudny rok, nowa szkoła, dużo zajęć, ale mam nadzieję, że na książki i bloga znajdę czas. :)

Sierpień był bardzo owocnym miesiącem pod względem czytelniczym. Książki, które przeczytałam w większości przypadły mi do gustu. A były to:

1. Katarzyna Michalak - "Sklepik z niespodzianką. Adela"
2. Charlotte Bronte - "Dziwne losy Jane Eyre"
3. Wojciech Cejrowski - "Podróżnik WC. Wydanie II poprawione"
4. Lucy Dillon - "Spacer po szczęście"
5. Richard Paul Evans - "Dotknąć nieba"
6. Ann Brashares - "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów"
7. Eric-Emmanuel Schmitt - "Kiedy byłem dziełem sztuki"
8. Dorota Sumińska - "Zwierz w łóżku"
9. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Mariola, moje krople..."
10. Katarzyna Michalak - "Gra o Ferrin"
11. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Cukiernia Pod Amorem. Zajezierscy" (drugi raz)
12. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Cukiernia Pod Amorem. Cieślakowie" (drugi raz)
13. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie"
14. Eric-Emmanuel Schmitt - "Ulisses z Bagdadu"
15. Ann Voskamp - "Tysiąc darów"
16. Paullina Simons - "Jeździec miedziany"
17. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Serenada czyli moje życie niecodzienne"

Na miano najbardziej porywającej, najlepszej lektury września zasługuje kilka książek: "Sklepik z niespodzianką. Adela", "Dziwne losy Jane Eyre", "Kiedy byłem dziełem sztuki" i "Tysiąc darów". Ale moim numerem jeden jest bezapelacyjnie "Cukiernia Pod Amorem".

Za największe książkowe rozczarowanie uważam "Jeźdźca miedzianego". Recenzja się pisze. Idzie jak po grudzie, ale w najbliższym czasie można się spodziewać.

Jeśli jakaś książka Was zainteresowała, a na moim blogu nie ma recenzji, proszę napisać to w komentarzu. Postaram się nadrobić. :)

W tym miesiącu wzorem innych blogerów, dla ciekawości, postanowiłam policzyć liczbę przeczytanych stron. Przeczytałam 6430 stron, czyli ok. 207 stron na jeden dzień. Myślę, że to dobry wynik. :)

Na koniec pochwalę się moją pierwszą nawiązaną współpracą! Z wydawnictwem MG, Książeczki już do mnie idą, nie mogę się doczekać. Bardzo się cieszę. :D

Życzę wszystkim udanego września, a uczniom pomyślnego roku szkolnego. :)

14 komentarzy:

  1. Fajowe książki, gratuluję współpracy. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie :) Adelkę też pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Adelki nie da się nie kochać. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Ilość podsumowanych książek jest imponująca! Sagę "Cukiernia pod Amorem" mam nadzieję niedługo przeczytać. Gratuluję owocnego miesiąca i nawiązanej współpracy!
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście w tym miesiącu całkiem sporo przeczytałam. :)
      Życzę szybkiego zdobycia sagi, bo to naprawdę rewelacyjne książki.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Bardzo dobre wyniki! Gratuluję współpracy z wydawnictwem MG - na pewno będzie owocna, bo mają świetne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są świetne, dlatego do nich napisałam. :)
      Dziękuję ślicznie. :)

      Usuń
  5. Gratuluję współpracy:) Widzę, że mamy podobny gust czytelniczy, bo większość z tych książek przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratuluję wyniku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ta Cukiernia (pierwszy tom) jakoś nie zachwyciła... Nie wiem, to chyba moje upodobania, które się zbuntowały i za nic im nie mogłam przemówić do rozumu, że innym się podoba. One jak powiedziały, że nie, bo to nie jest tak dobre jak inni mówią, to nie. I kłamać nie mają zamiaru. I chociaż najpierw byłam nastawiona na kupno kolejnych tomów to w końcu doszłam do wniosku, że nie ma chyba sensu, bo jest wiele innych książek, które muszą kupić natentychmiast;)

    Sam wynik godny pozazdroszczenia, a ciekawa jestem "Jeźdźca miedzianego". Az tak źle było? A ja od dłuższego czasu czekam aż wpadnie w moje łapki i będzie nam pięknie i miło... Cóż, będę wyglądała recenzji.

    No i gratuluję współpracy, z panią z MG kontakt jest świetny. Pochwal się tylko, co do Ciebie idzie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga