piątek, 2 listopada 2012

Podsumowanie października :)

Już zaczął się listopad... Czy tylko u mnie tak szybko mija czas? 
Mimo szkoły, jestem zadowolona ze swoich czytelniczych "osiągnięć" w październiku. To był miesiąc przypominania sobie klasyki dziecięcej, ale na "dorosłą" klasykę też znalazło się trochę miejsca. :)

Przeczytałam 10 książek. Tj.:
3. Sofokles - "Król Edyp"
5. Lucy Maud Montgomery - "Ania z Zielonego Wzgórza"
6. Małgorzata Musierowicz - "Szósta klepka"
8. Szymon Hołownia - "Monopol na zbawienie"
9. Joanna M. Chmielewska - "Sukienka z mgieł"


Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą równie owocne. Mam ambitne plany i liczę na to, że bezwzględna szkoła ich nie pokrzyżuje. :)
Życzę Wam przyjemnego listopada bez chandr i smuteczków!

25 komentarzy:

  1. Wspaniały wynik:) Mi udało się przeczytać tylko 4 książki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie "tylko"? U mnie 10, bo większość to lekturki na jeden dzień. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. No, no. To zazdroszczę takich wyników. 10 książek... Ja z 6 zostałam (a i to mnie cieszy). Za to liczę, że w listopadzie będzie obficiej. No, jestem tego prawie pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^ to bardzo dużo. :) U mnie... jak wyżej, lekturki na jeden dzień :)
      W listopadzie będzie ambitniej!

      Usuń
  3. Ojej!
    A ja przeczytałam tylko 5 - wstyd! :D
    Owocnego listopada <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd?
      Wstyd kraść. (Albo w ogóle nie czytać. :D)
      Nawzajem! :)

      Usuń
  4. Gratuluję dobrego wyniku i życzę Ci, aby kolejne miesiące były udane, tak jak pragniesz :). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik i ciekawe lektury:)
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Montgomery, Musierowicz i Milne to nazwiska, do których zawsze warto wracać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :)
      W ogóle warto wracać do klasyki dziecięcej. Bardzo wartościowe książki... A, i najlepsze na chandrę. :)

      Usuń
  7. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 książek to wcale nie tak mało! :) Gratuluję wyników, bo są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że jest nieźle. Tym bardziej, ze szkoła daje mi trochę w kość.
      Dziękuję! :))

      Usuń
  9. Bardzo podobała mi się recenzja Kubusia :)
    Pozdrawiam gorąco z www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję za miłe słowa! :)
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  10. Gratuluje wyniku i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyprzedzilas mnie o jedna ksiazke :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku, ciekawy stosik..:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga