poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Stosikowo #4 i superpaczka! :D

Huraa! Jestem mega szczęśliwa! :D
Dzisiaj miałam wizytę listonosza. A listonosz przyniósł mi takie cuda: (Kopert nie pokażę, bo chronię swoje dane osobowe :P)




 Moja ukochana saga:




Z autografem, a jakże :D




 W stosiku prezentuje się tak:




Poza tym: maaasa zakładek, "Journal de Paris", czyli zapowiedź "Podróży do Miasta Świateł" i "Obserwator Gutowski".



Pani Małgosiu - baaardzo dziękuję! :*

 I uzbierał mi się nowy stos...


Od góry:

1,2,3. Już przedstawiona trylogia - "Cukiernia pod Amorem" Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk :D
 Biblioteczne:
4. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Mariola, moje krople..." - Również książka p. Małgosi, ale nieco w innym stylu.
5. Eric-Emmanuel Schmitt - "Kiedy byłem dziełem sztuki"
6. Eric-Emmanuel Schmitt - "Ulisses z Bagdadu" - Dwie książki jednego z moich ulubionych autorów.
7. Katarzyna Michalak - "Gra o Ferrin" - Przedstawiać chyba nie trzeba :) Liczę, że p. Kasia zachęci mnie do fantastyki :P
8. Dorota Sumińska - "Zwierz w łóżku" - Panią Sumińską uwielbiam. "Świat według psa" i :Autobiografię na czterech łapach" połknęłam i pokochałam. Myślę, że "Zwierz w łóżku" będzie równie dobry. :)


22 komentarze:

  1. Widzę , że dominuje polska literatura. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię i cenię polską literaturę.

      Usuń
  2. Ojej, zazdroszczę *.* Już się nie mogę doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem, czy recenzja "Cukierni" w ogóle się pojawi :P Czytałam już dwa pierwsze tomy i jakoś nie mogę nic sklecić. Nie iem czemu. Uznajmy, że te książki są za dobre :P

      Usuń
  3. Super!

    "Kiedy byłem dziełem sztuki" bardzo mi się podobało. "Cukiernię" czytałam, ale niestety tylko dwa tomy. Trzeciego jeszcze nie udało mi się zdobyć. :(

    http://soy-como-el-viento.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik !!! Sagę Gutowska posiadam, niestety bez autografu, może się zamienimy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! Poza tym autograf jest dla mnie i tylko dla mnie :P

      Usuń
  5. Trylogia gutowska jest świetna! Uwielbiam ją! Chętnie bym Ci podkradła ten egzemplarz z autografem. Też mam na imię Kinga, więc pasuje :) Tylko z liceum to już dawne dzieje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj imienniczko :)
      Też uważam, że jest świetna!

      Usuń
  6. super stos, sama za niedługo zabieram się za Cukiernię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik ! Zazdroszczę "Cukierni.." i oczywiście tych autografów :) Miłego czytania :)
    zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos! Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze wszystkich ksiazek! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos! Niestety, nie znam jeszcze twórczości pani Gutowskiej-Adamczyk, ale bardzo chętnie nadrobiłabym to. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję autografu :)O "Cukierni" czytałam wiele dobrych opinii i od dawna mam ją na oku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga