niedziela, 9 września 2012

Stosikowo #5 + moja nieśmiała prośba.

Witajcie, kochani :)
Chciałabym Wam pokazać moje plany książkowe na wrzesień. Chociaż mogą one przeciągnąć się na październik. Teraz z książkami powinna wygrywać nauka....A tej myślę, że będzie dość sporo.
A oto stosik:



1. Eric-Emmanuel Schmitt - "Tektonika uczuć" - ksiażki tego pana często u mnie goszczą. Bardzo je lubię. :)
2. Szymon Hołownia - "Monopol na zbawienie" - prezent urodzinowy (tak, tak, 6 września miałam urodziny :D) od W. :* :) To moje prawie-pierwsze podejście do pana Hołowni (prawie, bo czytałam "Ludzie na walizkach. Nowe historie").
3. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Upalne lato Marianny" - wspominałam już o tej i następnej powieści w poprzednim poście. Recenzyjna od MG. Już przeczytana. Recenzja się pisze, a sama książka jest naprawdę warta uwagi. :)
4. Katarzyna Enerlich - "Prowincja pełna marzeń" - także recenzyjna od MG.
5. Andreas Steinhofel - "Rico, Oskar i głębocienie" - bo książki dla dzieci też mogą być fajne :D Przeczytana.
6. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "220 linii" - bo lubię tą panią i jej twórczość. :)
7. Ks. Jan Twardowski - "Elementarz księdza Twardowskiego dla najmłodszego, średniaka i starszego" - kocham twórczość Księdza od Biedronek, kocham jego mądrość, kocham jego myśli, kocham jego rozważania. Książkę czytam systematycznie, lecz powoli. Delektuję się. Piękna.
8. Jan Parandowski - "Mitologia" - Lektura. Niby fragmenty, ale ja postaram się przeczytać całą. :D

Do tego stosu chyba jeszcze coś dołączy, mam nadzieję... Czekam na odpowiedni moment, by zaopatrzyć się w "Krok do szczęścia" oraz którąś z książek Lewis'a. :)

Jak Wam się podoba stos? Co czytaliście, a co chcielibyście przeczytać? :)

A na koniec prośba. Jak sami widzicie, wygląd mojego bloga nie powala. Chciałabym coś zmienić, ale niestety - nie potrafię... Z grafiką jestem na bakier...
Czy jest ktoś, kto ma zdolności i dobrą wolę? Czy jest ktoś, kto chciałby mi pomóc, zrobić szablon, pomóc go zamieścić?
jeśli jest, bardzo proszę o kontakt. Będzie mi niezwykle miło. :)

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. "Mitologia" jest super, uwielbiam ją :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, jeżeli chcesz coś w stylu tego co mam na blogach, jako szablon to napisz : bookandcooking@gmail.com Chętnie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam najbardziej ze stosiku podoba się "Rico, Oscar i głębocienie". Z chęcią bym przeczytała. Co do innych to tak sobie podchodzę. Ni mnie ziębią ni grzeją. A nie, jeszcze na księdza Twardowskiego bym się skusiła. No, ale czekam na recenzje.

    Mnie ostatnio rozłożyła choroba, a w trakcie nie miałam siły na nowe przygody książkowe, więc zaaplikowałam sobie jeszcze raz "Alibi na szczęście". Przyjemnie się czytało i chociaż Mikołaj miejscami mnie denerwował, i chociaż zwróciłam uwagę na trochę takich stylistycznych dziwactw (szczególnie przy budowie zdań) autorki, to z chęcią tez bym się zaopatrzyła w "Krok do szczęścia". A Lewisa polecam. Zawsze i wszędzie:)

    Co do szablonu, niestety nie posiadam za wielkiej wiedzy w tym temacie, jedyne na co mnie stać to pobrać szablon z szablonarni, względnie przekopiować kod, trochę pozmieniać, zrobić prosty nagłówek, nic więcej. Ale jakby coś tez służę pomocą:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na księdza Twardowskiego się skuś koniecznie, bo to świetna książka. W ogóle jego cała twórczość...ach, och :D Brak mi słów :D

      Stylistyczne dziwactwa? Nie zauważyłam :D Ale ja tej książki nie czytałam uważnie, ja w nią wsiąknęłam. Nic takiego mnie nie raziło. A Mikołaj fajny jest, co Ty od niego chcesz! :P

      Man nadzieję, że już jesteś w pełni zdrowia :)

      Lewisa będę mieć! Niedługo! :D

      Usuń
  4. Jedynie co czytałam z twojego stosu to Mitologię, ale było to bardzo dawno temu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby tez kiedyś ją czytałam..., ale powtórka się przyda :)

      Usuń
  5. Uwielbiam mitologię, te różne dawne wierzenia. Miłego czytania:) Obyś znalazła na to wszystko czas :D
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o, właśnie! Czas pilnie poszukiwany!

      Dzięki :D

      Usuń
  6. Tektonika uczuć bardzo mi się podobała, Parandowskiego czytałam jeszcze w szkole. Miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam za sobą "Tektonikę uczuć". Świetna książka :)

      Usuń
  7. Ze stosiku jedynie pierwszą książkę czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomogłabym, niestety nie mam takich zdolności :<

    OdpowiedzUsuń
  9. "Tektonikę uczuć" czytałam już kawałek temu, ale o ile pamiętam nie była najgorsza.. mitologię Parandowskiego znam już chyba na pamięć :D a "Upalne lato Marianny" bardzo chciałabym przeczytać, więc z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję ;-)
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już jest! :D
      "Tektonika uczuć" bardzo mi się podobała :)

      Usuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga