czwartek, 13 września 2012

Uzupełnienie stosu #5 - wrzesień/październik

I jest uzupełnienie! Mój stosik pokazywany dwa posty wcześniej się nieco rozrósł, co mnie ogromnie cieszy, ale też martwi. Czemu? Kiedy ja znajdę na to czas...?

Z tego mojego "uzupełnienia" jest bardzo, ale to bardzo dumna. A oto powód mojej dumy:





1. Lewis Carrol - "Alicja w Krainie Czarów" - postanowiłam nadrobić klasykę dziecięcą. Na "Alicję..." miałam ochotę od dawna. ;)
2. C. S. Lewis - "Dopóki mamy twarze" - upragniona, wyczekiwana, ale nie moja. :D Znalazła się w moim stosiku dzięki uprzejmości Blair Blake. :)
3. Jostein Gaarder - "Szach mat. Zagadki, baśnie i opowiadania" - ot tak, na spróbowanie. "Świat Zofii" (prawie) przeczytałam, fabuła i pomysł bardzo mi się podobały, więc postanowiłam jeszcze raz spotkać się z tym autorem.
4. Mario Vargas Llosa - "Marzenie celta" - powieść noblisty z 2010 roku. Spróbować nie zaszkodzi. A oprawa graficzna jest świetna!
5. Anne Bronte - "Lokatorka Wildfell Hall" - a to dzisiejsza niespodzianka - przesyłka od MG. :) O książkę wcześniej prosiłam wydawnictwo, nie przyszła razem z poprzednimi, przyszła dzisiaj. :)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję, bardzo fajny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pozycje. Muszę przyznać, że kilka z nich chciałabym zobaczyć na swojej półce. Czekam na recenzje zwłaszcza tej ostatniej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także chciałabym je mieć. :) Wszystkie oprócz "Lokatorki" pożyczone, ale przecież nie można mieć wszystkiego...

      Recenzja będzie na pewno! - egzemplarz recenzyjny. ;)

      Usuń
    2. W takim razie czekam z niecierpliwością. ;)

      Usuń
  3. "Alicję" mam, czytałam i baaaardzo lubię. Klasykę dziecięcą też lubię nadrabiać, zresztą. Wiele można odkryć. A tak się spytam z ciekawości: w czyim tłumaczeniu ta Alicja?
    "Dopóki mamy twarze" - opinię moją znasz. Jeśli nie, jest recenzja, zapraszam. W każdym razie - podobało się. Chociaż słyszałam też trochę negatywnych głosów.
    "Marzenie Celta" - pisałam Ci o niej. Ciekawa jestem, czy Ty przebrniesz...
    A "Lokatorkę WH" uwielbiam. Chyba zaraz sobie wrócę do jakiegoś fragmentu...

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Alicję i mnie narobiłaś ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ale ty masz dobre te koleżanki Kingo XD Podzielisz się?
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem. :D Moje koleżanki są bardzo fajne, szczególnie te czytające i rozumiejące moją potrzebę zagarniania nowych książek. :D
      A co do tego pytania: nie rozumiem. Mam się podzielić Tobą z Tobą? ;p

      Usuń
  6. O, widzę panią Bronte :) Uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udzieli mi się Twoja miłość do niej. :)

      Usuń
  7. Gratuluję nowych nabytków. Od pewnego czasu mam ochotę na ostatnią pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      W takim razie, życzę szybkiego zdobycia tej książki :D

      Usuń
  8. rewelacyjny stos, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza Alicją z Twojego stosiku nic nie czytałam. Czekam na recenzje i miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Alicję" już skończyłam - jest świetna!
      Recenzje próbuję pisać. ;)

      Dziękuję. ;)

      Usuń
  10. Mam taką samą, starą wersję "Alicji..." :) "Dopóki mamy twarze" bardzo mi się podobało:) owocnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Alicję..." i "Marzenie Celta". Ta druga jest bardzo dobra, ale miejscami ciężka. Polecam "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" Llosy. Czyta się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję ślicznie za polecenie. Jeśli "Marzenie celta" choć trochę mi się spodoba, chętnie po nią sięgnę ;))

      Usuń
  12. zazdroszczę Dopóki mamy twarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci też uda się przeczytać tę kiażkę ;)

      Usuń
  13. Każdy autor w swoim dorobku ma lepsze i gorsze książki. Daj kiedyś kolejną szansę Jodi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopóki mamy twarze- najbardziej mnie ciekawi, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również czekam na recenzję "Dopóki mamy twarze". Ta książka znajduje się na mojej liście "do przeczytania" od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać. Może Twoja recenzja mnie zmobilizuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga