czwartek, 2 sierpnia 2012

"Jezus żyje! cz.3"



Autor: Emilien Tardif MSC
Wydawnictwo: Ośrodek Odnowy w Duchu Świętym
Data wydania: 2010
Wydanie trzecie
Imprimatur: Władysław Ziółek Arcybiskup Łódzki
                   Kuria biskupia Archidiecezji Łódzkiej
                   Ldz. 856/98 8 lipca 1998 r.




Chciałabym cofnąć czas do kwietnia tego roku. To wtedy w moim mieście odbyły się rekolekcje ewangelizacyjne prowadzone przez jezuitę o. Remigiusza Recława i zespół „Mocni w Duchu”. Może to dziwne, ale na tych rekolekcjach przeżyłam najpiękniejsze chwile w moim życiu. Wtedy też, zachęcona przez ojca Remigiusza, kupiłam książkę „Jezus żyje! cz. 3”.

„Jezus żyje! cz.3” to autentyczny zapis nauczania, modlitw o uzdrowienie oraz świadectw wygłoszonych w czasie wizyty ojca Emilieno Tardifa w Polsce w lipcu 1996 r. W książce zachowany jest charakter języka mówionego, dzięki czemu czytelnik może poczuć się jak uczestnik tych wydarzeń. Ojciec Emilieno przybliża nam wspaniałą wspólnotę, jaką jest Odnowa w Duchu Świętym, mówi o chrzcie w Duchu Świętym, charyzmatach i sile modlitwy. W czasie modlitw wielu ludzi doznaje uzdrowienia, zarówno fizycznego jak i psychicznego. W swoim życiu również brałam udział w takim nabożeństwie i na własne oczy widziałam, że Jezus uzdrawia. Dziś, teraz, cały czas, od ponad dwóch tysięcy lat.

Książka jest bardzo ciekawa i zaskakująca. Pokazuje, że dla Boga nie ma nic niemożliwego. W książce znajduje się np. świadectwo dziewczyny uzdrowionej z AIDS! Takie świadectwa umacniają wiarę i mają działanie ewangelizacyjne.

O. Emilieno przypomina nam bardzo ważną prawdę, że Jezus naprawdę żyje i działa pośród nas. Serdecznie polecam!

6 komentarzy:

  1. Uduchowioną tematykę lubię, więc czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Książka jest taniutka, można zamówić na stronie Odnowy :)

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą książką, nie brałam też niestety udziału w rekolekcjach prowadzonych przez ojca Remigiusza, ale wiem dobrze, że takie książki to naprawdę wartościowa literatura, do której warto zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci takich rekolekcji, niesamowite przeżycie :)
      Tak, takie książki są super! A tą się po prostu połyka :)

      Usuń
  3. Książka wydaje się warta uwagi. Ja, co prawda, zazwyczaj po takie książki nie sięgam. O wiele bardziej wolę powieści z nawiązaniem do Boga, jedna tym razem chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, fajnie, że o tej książce piszesz. Ja znałam jeszcze stare wydania książek o. Tardifa... pamiętasz np. takie wydanie "Jezus jest Mesjaszem" z szarą piramidą na okładce? Nie wiem, o co chodziło z tą piramidą, ale mam też baaaaaardzo stare wydanie książki o. Roberta Faricy'ego "Modlitwa charyzmatyczna i kontemplacja" (ciekawe, czy jest nowe wydanie) też z trójkątem na okładce. Może komuś chodziło o Trójcę Świętą?
    W każdym razie książki bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum bloga